Повернення товару та гарантії

Повернення залишків товарів протягом 90 днів

Ви зробили ремонт і виявили, що матеріали залишилися? Не проблема! Ми заберемо їх назад. Ми розуміємо, що вкластися в 14 днів, як за законом, неможливо, тому спеціально для наших клієнтів ми збільшили цей термін до 90 днів.

Повернення товару належної якості проводиться, якщо товар не був у вжитку, збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, фабричні ярлики, а також є товарний чек або касовий чек або інший документ, що підтверджує оплату зазначеного товару.

Повернення товарів, які не підійшли з якихось причин протягом 14 днів

Для повернення товару Вам необхідно заповнити заяву на повернення товару та коштів, та звернутися до служби підтримки клієнтів інтернет-магазину за телефонами (див. нижче)

Форма заяви на повернення товару (завантажити)

Зразок заяви про повернення товару (завантажити)

Разом із товаром, який Ви повертаєте до інтернет-магазину, необхідно вкласти заповнену заяву на повернення товару та грошових коштів, чек/розрахунковий документ, отриманий Вами разом із товаром. Товар повертається шляхом направлення його кур'єрською службою НОВА ПОШТА

У який термін можливе повернення товару?

Відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів» товар може бути повернений Покупцем протягом 14 (чотирнадцяти) днів від дати прийняття (отримання) ним товару

Якщо отриманий товар має дефект, чи він відрізняється від замовленого?

Отриманий товар, який має дефект або відрізняється від замовленого, Ви маєте право повернути в інтернет-магазин у вказані терміни. Після надходження товару на склад та перевірки його стану, буде проведено процедуру повернення грошей за товар. Витрати на повернення товару, в цьому випадку, оплачує інтернет-магазин

Якщо отриманий товар мені не подобається?

Якщо отриманий товар не подобається з якихось причин, Ви маєте право повернути його в інтернет-магазин у зазначені вище терміни. Після надходження товару на склад та перевірки його стану, буде проведено процедуру повернення. Витрати на повернення товару в інтернет-магазин, в цьому випадку, оплачує Покупець

У який термін провадиться оплата за повернутий товар?

Відповідно до частини 4 статті 12 закону України «Про захист прав споживачів» повернення сплачених коштів Покупцю здійснюється без затримки не пізніше тридцяти днів з моменту надходження на склад товару, за умови додатка чека/розрахункового документа та заповненої заяви у поверненні товару та коштів

Які існують обмеження для повернення товару ?

Поверненню не підлягає товар належної якості, якщо:

· Відсутній чек/розрахунковий документ про придбання товару;

· Пошкоджені заводські пломби, захисні плівки на товарі, ярлики, не збережений товарний вигляд виробу та його комплектуючих: є механічні пошкодження, подряпини, потертості;

· Розкрито упаковка товару, який знаходився в одноразовій (блістерній) упаковці;

· Товар, який має сліди експлуатації;

· Пошкоджено або відсутня оригінальна, цілісна упаковка товару та його комплектуючих, передбачена виробником;

· товар (лакофарбові матеріали) був затонований пігментами в колір на вибір замовника

· товар потрапляє до переліку товарів належної якості, повернення яких обмежене рішенням Кабінету Міністрів України (постанова від 19 березня 1994 року № 172).

ЯКЩО ВИ ЗНАЧИЛИ, ЩО З КУПЛЕНИМ ТОВАРОМ ЩОСЬ НЕ ТАК, БУДЬ ЛАСКА, ЗВЕРНІТЬСЯ В СЛУЖБУ ПІДТРИМКИ КЛІЄНТІВ ЗА ТЕЛЕФОНОМ:

a+38 (096) 276-56-47

Гарантії

Наш інтернет-магазин співпрацює з найкращими постачальниками продукції для ремонту та будівництва. Ми гарантуємо якість продукції, яку продаємо! На всі товари, представлені у нашому магазині, надається гарантія від виробника! Ми працюємо безпосередньо з постачальниками та виробниками лакофарбової продукції, завдяки цьому можливі виявлені дефекти усуваються у найкоротший термін.

На всю продукцію за вашим запитом ми надамо офіційний документ, що підтверджує, що продукція відповідає встановленим вимогам якості відповідно до законодавства України, а також вимогам безпеки, екологічності тощо.